A sztárok körében igen nagy népszerűségnek örvendenek az ital márkák. Vannak akik saját terméket is készítettek, legyen az energia ital, vagy esetleg alkohol. A Poppi úgy látszik a legújabb trendé vált a nagyobb sztárok körében, sokak számára pedig igen jó befektetés is lehet.

A Poppi, egy prebiotikus szóda márka, lezárta legújabb finanszírozási körét, amelyet a CAVU Venture Partners vezetett. Legutóbbi fordulójuk részeként a Poppi a popkultúra legjelentősebb személyiségeiből származó sztárokból álló befektetői csoportot is bevont. Olyan híres nevek jelentek meg a finanszírozásban, mint a Chainsmokers, 24kGoldn, Kygo, Russell Westbrook, Halsey, Ellie Goulding, Olivia Munn és Nicole Scherzinger, valamint olyan befolyásos közösségi média személyiségek, mint Chantel Jeffries, Bryce Hall vagy Noah Beck.

A sztárbefektetők csatlakoznak a Poppihoz és a vezető fogyasztói alaphoz, a CAVU Venture Partners-hez, hogy elősegítsék a szóda márka berobbanását a piacra.

Poppi üdítő

Poppi üdítő

Ez a finanszírozási forduló az eddigi könnyű ital befektetések leggyorsabban növekvő támogatásává vált. Csaknem 465%-kal nőtt éves szinten a márka támogatása, a SPINS 52 hetes adatai alapján, 2021. március 21-ig. A bevételt a forgalmazás bővítésére használják, illetve marketing célokra.

A globális zenei szupersztár, Jennifer Lopez a közelmúltban kifejezte szerelmét a márka iránt, miután a színfalak mögött kedvenc italává tette. A sztár kijelentette: „Poppi volt a kedvenc üdítőm a Cambia El Paso forgatása közben! ”

Képek és információk forrása:
www.offthemrkt.com
www.businesswire.com
www.bevnet.com