Nem minden celebberuházás jár trendi digitális platformokkal. Bár a legtöbb celeb a sportokban, vagy a tech világban látta meg a lehetőséget, mégis sokan vannak, akik több millió dollárt invesztáltak az élelmiszeriparba. A kávé, mely mai napig a világot összetartó nedűnek van titulálva, szintén egy jó befektetés, melyet több celeb is megragadt.
A Phil Jaber által 25 évvel ezelőtt alapított Philz kávéház-lánc hatalmas lendületet kapott, amikor Lawrence Bender, Jamie Kennedy, Jonah Hill és Snoop Dogg is bekerült egy 15 millió dolláros B sorozatú finanszírozási körbe. Ez 10 új üzlet bővítését indította országszerte a kaliforniai Bay Area területén.
A Philz Coffee egyedi kotyogós kávé készítésére szakosodott. A kávéház 66 helyszínen van jelen, olyan városokban, mint San Francisco-öböl, Los Angeles, San Diego, Washington, Sacramento, Maryland, Arlington és Chicago. A Philz San Francisco-ban megnyitotta első mobilüzletét is. Ma már a cég online áruházzal is rendelkezik.
Snoop különleges affinitással rendelkezik a bio összetevők iránt, és imádja, ahogy a Philz „tiszteletben tartja a kávébabot” és inkább hagyományos módon készíti el termékeit. Persze a márka mellett meg kell említeni, hogy több sztár láttam meg a lehetőséget a Starbucks-ban is. Nem csodálkozunk, hiszen kávé nélkül nincs élet.
Képek és információk forrása:
inance.yahoo.com
www.pexels.com