Rohamosan megnőtt az olyan márkák száma, amik fenntarthatóbb termékek gyártására szánták el magukat. A sztárok, akik a befektetői életben is aktívan tevékenykednek, sok ilyen megoldásban látták meg a lehetőséget, és ez a trend most is tovább gyarapodik egy újabb zöld termékkel.
A Cloud Paper, mely egy wc papírokat forgalmazó vállalat, olyan terméket dolgozott ki, mely tisztán bambuszból készül, és teljesen fapép mentes. A cég immáron 3 millió gurigát adott el 2019-es megalakulása óta, ami csaknem 10.000 fa kivágásától mentette meg a földet.
A Cloud által indított finanszírozási körhöz a Bezos Expeditions, Jeff Bezos személyes befektetési társasága, valamint Ashton Kutcher, Robert Downey Jr. és Gwyneth Paltrow színészekhez köthető cégek is csatlakoztak, és csaknem 5 millió dolláros támogatást nyújtottak a cég számára. A Seattle Seahawks hátvédje, Russell Wilson is támogatta a fiatal gyártót, csakúgy, mint Wilson felesége, a zenész és divatmodell Ciara.
Az 5 millió dolláros finanszírozási kör lehetővé teszi a márka számára, hogy jelentős befektetéseket hajtson végre az ellátási láncban, a termékfejlesztésben és a toborzásban. A Cloud Paper új termékek bevezetését és új értékesítési csatornákba való belépését tervezi, hogy elérje a háztartásokat és vállalkozásokat, beleértve az éttermeket, szállodákat és stadionokat is.
Az induló vállalkozás a koronavírus járvány alatt 930%-kal növelte a szállításokat, és nyolcszorosára növelte a bevételeket. Szakértők szerint a járványhelyzet végének ellenére is hatalmas potenciál lehet a start-up cég.