Skip to main content
Camila Cabello, a háromszoros Grammy-díjra jelölt művész egy teljesen új szerepet vállalt, méghozzá a korai stádiumú befektető szerepét. 

A „Havana” énekesnője elmondása szerint 2020 tavaszának nagy részét mentális egészségére összpontosította, a lélek és a test kapcsolatának megismerésével. „A túl sok egészségtelen táplálkozás számtalan súlyos egészségügyi problémához vezet, beleértve a mentális egészséget” – nyilatkozta Cabello. Eltűnődött: „Ahelyett, hogy megpróbálná megváltoztatni a szódafogyasztás mélyen rögzült szokását, mi lenne, ha egy egészségesebb alternatívát találna, és hirdetne?”

Február 1-jén Cabello bejelentette első nagy befektetését, amelyben részt vesz az Olipop 30 millió dolláros Series B körében. A márka egészséges üdítőitalokat forgalmaz, és olyan A-listás befektetőkkel rendelkezik, mint Mindy Kaling, Priyanka Chopra Jonas, a Jonas Brothers és Gwenyth Paltrow, nem is beszélve a PepsiCo korábbi vezérigazgatójáról, Indra Nooyiról. 

Camila Cabello

A szódagyártó – amely összesen 55,9 millió dollárt gyűjtött össze 200 millió dolláros értékbecslés mellett – azt tervezi, hogy ezt az új forrást a márka jelenlétének kiterjesztésére használja és csaknem 20.000 üzletbe fog bekerülni. A Whole Foods, a Target, a Kroger, a Safeway és Wegmans is tervben van. 

Képek és információk forrása:
www.forbes.com
www.rollingstone.com
www.ubuy.hu
www.pexels.com