Skip to main content
Rengeteg sztár látta már meg a potenciált az egészséges életmódban, sokan saját keresetüket is befektették neves cégekbe a témával kapcsolatban. Az AKUA az első olyan cég, aki nem rendhagyó módon közelítette meg az egészséges ételeket, konkrétan hínár alapú hamburgerek gyártására szánta el magát a vállalat. Az ötlet a jelek szerint a sztárbefektetők figyelmét is felkeltette.

Miután piacra dobta az első tengeri hínárból készült hamburgert, a new york-i székhelyű AKUA márka impozáns, 3,2 millió dolláros támogatást jelentett be befektetői révén. Úgy tűnik, hogy a moszatspecialista előkelő szektort fog találni az alternatív húsvilágban, mivel elősegíti a regeneratív óceáni gazdálkodást.

AKUA hamburger

AKUA hamburger

A finanszírozási körben számos kockázati alap, valamint a New England Patriots edzője, Jerod Mayo, a szépségiparban ismert, Cristina Carlino, a SmartyPants vezérigazgatója, Courtney Nichols Gould és a Sir Kensington társalapítója, Brandon Child is részt vett. A befektetések az AKUA eddigi teljes értékét 5,4 millió dollárra emelték.

A Courtney Boyd Myers és Matthew Lebo által 2016-ban alapított AKUA a pénzt csapata bővítésére és a K+F kiterjesztésére használja fel, valamint további tengeri moszat alapú termékek fejlesztésére. Az első termékek 2022-ben kerülnek a boltok polcaira.

Képek és információk forrása:
www.vegconomist.com
www.nytimes.com