A sztárbefektetők körében kiemelkedő szerepe van az egészségügynek. Sok híresség fektet be egészséges életmódot támogató vállalatokba vagy termékekbe, ezen belül is a kozmetikumokba. Úgy látszik, hogy ezen befektetések közül kiemelkedő helyet foglalnak el a bőrápolási termékek.
A bőrápolás fontos és a legtöbben csak utólag jönnek rá, milyen könnyű rendben tartani bőrünket, ha hallgatunk a szakértőkre.
Ha hírességek bőrápolási termékeire gondolunk, akkor rögtön Kim Kardashian jut mindenkinek eszébe. Az üzletasszony 200 millió dollárért adta el 20%-os részesedését a KKW Beauty-ban, ami immáron már egy 1 milliárd dollárra értékelt cég. A Celebrity Net Worth szerint Kardashian 2019-ben a Skims alakformáló ruházattal folytatta sikeres szépségápolási vonalát.
2021-re a Skims 1,6 milliárd dolláros értékelést ért el egy 154 millió dolláros sikeres finanszírozási kört követően. A Forbes szerint 2022 januárjában a Skims megduplázta értékét, 3,2 milliárd dollárra.
A globális bőrápolási piac értéke 2021-ben 146.290,04 millió USD volt, és 2027-re várhatóan eléri a 197.165,56 millió USD-t, ami több, mint 5,10%-os CAGR-t jelent az előrejelzési időszakban (2022-2027).