A mai világban saját vállalkozásunkat elindítani hatalmas feladat, és nem kis felelősség. Sokak számára szinte elképzelhetetlen, hogy akár az első pár évben olyan márkát alakítsanak ki, mely rögtön hatalmas profitot eredményez. Egyes celebek körében viszont a jelek szerint ez a helyzet nem létezik, tekintve, hogy csak a nevükkel akár megtízszerezhetik a márka bevételét.
Rihanna fehérneműmárkája, a Savage X Fenty 125 millió dollárt szerzett a C sorozatban, Kardashian alakformáló termékcsaládja, a Skims pedig megduplázta értékét, 3,2 milliárd dollárra, miután 240 millió dollár tőkét vett fel. A két Forbes milliárdos, Rihanna és Kardashian is a közösségi médiában számoltak be a cégről, mely szinte azonnal bevonzotta a rajongókat.
Gwyneth Paltrow 2008-ban elindította saját életstílus-márkáját, a Goop-ot. Eleinte a márka kevésbé volt sikeres, azonban Paltrow késöbbi szereplése (főként a Marvel filmekben) felvirágozta az üzletet, és egy évtizeddel később 50 millió dollárt gyűjtött össze egy C sorozatú finanszírozásból. Különböző források 15-20 millió dollárra becsülték a Goop bevételét. Manapság a márka inkább a provokatív cikkekre támaszkodik és nem színész pályafutása révén kelt zsivajt márkája körül.
A jó vállalakozáshoz jó megjelenés kell, de persze tudjuk, hogy nem lehet mindenkinek milliós követése az Instagram-on. Ennek ellenére vannak cégek, akik segítenek vállalkozásunk felfuttatásán, akár közösségi oldalon történő népszerűsítéssel, vagy egy jó weboldallal.
Képek és infromációk forrása:
www.forbes.com
www.adweek.com