Skip to main content
A hírességek körében az utóbbi években hatalmas trend lett a divatmárkák támogatása. Sokak saját céget alapítottak a szektorban, mások jelentős összeget invesztálnak egyes vállalatokba. A Spanx egy főként nőket célzó divatmárka, mely hűen magához rengeteg női befektetőt vonzott be az elmúlt időszakban. 

Oprah Winfrey, Reese Witherspoon és a Bumble Inc. alapítója, Whitney Wolfe Herd jelentős összeget fektetett a Spanx Inc.-be, miután a Blackstone Inc. 1,2 milliárd dollárra értékelte a női alakformáló márkát. A Spanx csütörtökön jelentette be a hírességek befektetőinek új listáját, amely magában foglalja az Amy Griffin által alapított Able Partners és G9 Ventures befektetési alapokat is.

Spanx kollekció

Spanx kollekció

„Mindent jelent ezeknek az okos, megfontolt, világszínvonalú női alapítóknak a támogatása, akik megzavarták az iparukat, hogy felemeljék és támogassák a nőket” – mondta Sara Blakely, a Spanx alapítója és ügyvezető elnöke. Ms. Blakely elmondta, hogy Ms. Winfrey segített a formázóruházati márka felemelkedésében, amikor 2000-ben, a cég alapításának évében az egyik „Kedvenc cucca” nevet adta.

Ms. Blakely 5000 dollárral alapította meg a Spanx-ot, és faxokat árult a Clearwater államban, Florida államban. A márka első termék ötlete akkor született, amikor Ms. Blakely úgy döntött, hogy elrejti alsóneműjét egy nadrág alá úgy, hogy levágja a felső harisnya szárát. A termék gyorsan sláger lett.

Most a Blackstone-nal a vállalat egy kizárólag nőkből álló igazgatótanács létrehozását tervezi. Blakely asszony jelentős részesedést fog fenntartani a cégben, és csapatával továbbra is napi tevékenységet folytat majd a kiváló női márka fenntartásához .

Képek és információk forrása:
www.wsj.com
www.oprahdaily.com
www.wwd.com