A hírességek körében az utóbbi években hatalmas trend lett a divatmárkák támogatása. Sokak saját céget alapítottak a szektorban, mások jelentős összeget invesztálnak egyes vállalatokba. A Spanx egy főként nőket célzó divatmárka, mely hűen magához rengeteg női befektetőt vonzott be az elmúlt időszakban.
Oprah Winfrey, Reese Witherspoon és a Bumble Inc. alapítója, Whitney Wolfe Herd jelentős összeget fektetett a Spanx Inc.-be, miután a Blackstone Inc. 1,2 milliárd dollárra értékelte a női alakformáló márkát. A Spanx csütörtökön jelentette be a hírességek befektetőinek új listáját, amely magában foglalja az Amy Griffin által alapított Able Partners és G9 Ventures befektetési alapokat is.
„Mindent jelent ezeknek az okos, megfontolt, világszínvonalú női alapítóknak a támogatása, akik megzavarták az iparukat, hogy felemeljék és támogassák a nőket” – mondta Sara Blakely, a Spanx alapítója és ügyvezető elnöke. Ms. Blakely elmondta, hogy Ms. Winfrey segített a formázóruházati márka felemelkedésében, amikor 2000-ben, a cég alapításának évében az egyik „Kedvenc cucca” nevet adta.
Ms. Blakely 5000 dollárral alapította meg a Spanx-ot, és faxokat árult a Clearwater államban, Florida államban. A márka első termék ötlete akkor született, amikor Ms. Blakely úgy döntött, hogy elrejti alsóneműjét egy nadrág alá úgy, hogy levágja a felső harisnya szárát. A termék gyorsan sláger lett.
Most a Blackstone-nal a vállalat egy kizárólag nőkből álló igazgatótanács létrehozását tervezi. Blakely asszony jelentős részesedést fog fenntartani a cégben, és csapatával továbbra is napi tevékenységet folytat majd a kiváló női márka fenntartásához .