A mai világban már mindenre találunk applikációt, kezdve a hasznos, például közösségi platformoktól, egészen az „érdekes” alkalmazásokig. A Glorify egy keresztény applikáció, mely segíti összehozni a vallásos embereket az online világban.
Az alkalmazás, amely segíti a keresztény hívőket Istenhez kapcsolódni, több hírességtől és nehézsúlyú befektetőtől vonzott be támogatásokat, köztük Andreessen Horowitztól és a SoftBank Latin-Amerika Alapjától. Eme társaságok csaknem 250 millió dollárt fektettek be a Glorify-ba.
A londoni székhelyű cég 40 millió dollárt szerzett legutóbbi finanszírozási körében, melyen olyan befektetők vettek részt, mint a K5 Global kockázatitőke-társaság, Kris Jenner reality TV-sztár, valamint Michael Bublé és Jason Derulo énekesek.
Az összeget a cég hatáskörének növelésére fogja felhasználni, illetve az applikáció fejlesztésére. A pandémia idején radikálisan megugrott a hasonló alkalmazásokra és megoldásokra való kereslet, mivel sok vallási szertartást csak online lehetett megtartani. A PitchBook ügyleti adatai szerint a kockázati tőkebefektetések az amerikai vallási alkalmazásokba csaknem megduplázódtak tavaly óta, és 2021-ben meghaladták a 19,3 millió dollárt.
A Glorify napi istentiszteleti rutint kínál a felhasználóknak, beleértve bibliai részleteket, inspirációs idézeteket, hangos imákat és elmélkedéseket. Az app fő célja a felhasználók alvásának javítása és a szorongás csökkentése az alkotók szerint.