Skip to main content

A Partner Banknál Ön az első!

Többször találkozhattunk már olyan banki reklámokkal és szlogenekkel, hogy „nálunk Ön az első!”. Ez eleinte szépnek tűnt, de aztán hamar rá kellett jönnünk, hogy ez nem teljesen így van: a rendkívül megbonyolított banki ügyintézés, a sorban állás, a nem megfelelő tájékoztatás, a nulla százalék körüli hozamok és a befektetések terén nem túlságosan gazdag lehetőségek mind-mind ráébresztenek minket arra, hogy a dolgok a pénzügyi életünkben is lehetnének egyszerűbbek.

A kereskedelmi bankok és biztosítók nem befektetési szolgáltatók, így ajánlataikat nem fogják az Ön elvárásaihoz és a piac változásaihoz igazítani! Nem fogják az ügyintézést sem sokkal egyszerűbbé tenni, így egyhamar nem várhatunk nagy mértékű pozitív változást.

Lehet azonban másképp!

Az osztrák, linzi központú Partner Bank már az 1992-es alapítása óta az emberek gazdasági fejlődési bankjának vallja magát. Szellemiségében mindig központi helyet foglal el az emberközpontúság, és az, hogy az embereknek a lehető legjobb banki termékeket kínálják. Hogyan valósították meg, hogy itt valóban az ügyfél az első?

Ehhez mérten alakították ki ügyintézési módszerüket is, amely egyszerre ötvözi a klasszikus banki környezetet egy modern és innovatív szemlélettel. A Partner Bank nem tart fenn fiókhálózatot, az ügyfelek kényelmesen, sorban állás nélkül az otthonukból, online intézhetik az ügyeiket. Ráadásul az adott ország nyelvén történik az ügyintézés, így Önnek amiatt sem kell aggódnia, hogy az idegen nyelv egy leküzdhetetlen akadály lenne!

A Partner Bank több száz pénzügyi tanácsadóval és szolgáltatóval dolgozik együtt, hogy minden országban a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassák. Ez teszi lehetővé, hogy akár már 100 eurótól elérhető, hogy számlát nyisson, ezzel együtt pedig Ön is megismerhesse a privát banki szolgáltatás előnyeit. Pénzügyeit így mindig egy szakképzett tanácsadóval tudja egyeztetni, aki Ön helyett is odafigyel a pénzvilág változásaira, és hozzásegíti Önt a lehető legnagyobb hozam elérésére.

Mikor volt lehetősége egy banknál már az első számla nyitásakor privát banki tanácsadásra? A Partner Bank a példa, hogy a színvonalas szolgáltatásoknak nem kell luxusnak lenniük.

A digitalizáció itt is kulcsfontosságú. Mind a bank, mind az ügyfél, mind a tanácsadó munkáját segíti, hogy van egy közös online platform, ahol minden adat megtalálható, ott folyik a kommunikáció egy része, nyomon követhető minden változás. Ugye ez merőben más, mint a magyarországi kereskedelmi bankok rendszere?

Befektetés hosszú távon

Itthon általánosan elterjedt, hogy a pénzünket rövid távra, leginkább 1-2, vagy 3 évre tesszük félre, és innen remélünk némi hozamot. A nyugati stabil pénzügyi környezetben azonban már más a mentalitás. Ott minimum 5-10 éves távlatban gondolkoznak az emberek, és egyre inkább jellemző, hogy már fiatalok is felismerik ezt, és pénzük egy részét hosszú távra fektetik be.

A Partner Bank is követi ezt szellemiségében. Bár elérhetővé teszi, hogy Ön rövid távra tegyen félre, illetve bármikor kiveheti a pénzét, ha szüksége van rá, minden adott, hogy akár 5-10 éves távlatban is gondolkozzon. Ehhez minden segítséget igyekeznek megadni, és hozzásegíteni Önt is ahhoz, hogy ez a befektetés gyümölcsöző legyen!

Ön számára is szimpatikus ez? Ha szeretne egy stabilabb és biztonságosabb pénzügyi környezetben befektetni magyar nyelven, vegye fel a kapcsolatot velünk, és segítünk!