Camila Cabello, a háromszoros Grammy-díjra jelölt művész egy teljesen új szerepet vállalt, méghozzá a korai stádiumú befektető szerepét.
A „Havana” énekesnője elmondása szerint 2020 tavaszának nagy részét mentális egészségére összpontosította, a lélek és a test kapcsolatának megismerésével. „A túl sok egészségtelen táplálkozás számtalan súlyos egészségügyi problémához vezet, beleértve a mentális egészséget” – nyilatkozta Cabello. Eltűnődött: „Ahelyett, hogy megpróbálná megváltoztatni a szódafogyasztás mélyen rögzült szokását, mi lenne, ha egy egészségesebb alternatívát találna, és hirdetne?”
Február 1-jén Cabello bejelentette első nagy befektetését, amelyben részt vesz az Olipop 30 millió dolláros Series B körében. A márka egészséges üdítőitalokat forgalmaz, és olyan A-listás befektetőkkel rendelkezik, mint Mindy Kaling, Priyanka Chopra Jonas, a Jonas Brothers és Gwenyth Paltrow, nem is beszélve a PepsiCo korábbi vezérigazgatójáról, Indra Nooyiról.
A szódagyártó – amely összesen 55,9 millió dollárt gyűjtött össze 200 millió dolláros értékbecslés mellett – azt tervezi, hogy ezt az új forrást a márka jelenlétének kiterjesztésére használja és csaknem 20.000 üzletbe fog bekerülni. A Whole Foods, a Target, a Kroger, a Safeway és Wegmans is tervben van.