A tech cégek és az online szolgáltatások világa nem várt fejlődésen ment keresztül az elmúlt években. Rengeteg celeb befektető látta meg a lehetőséget a különböző platformokon, mint például a TikTok-on, mely napjaink egyik leghíresebb online felületévé növi ki magát lassan.
133 millió követővel, Charli D’Amelio rendelkezik a legnépszerűbb fiókkal a TikTok-on és ezzel 2021-ben ő volt a legjobban kereső híresség a platformon. Az amerikai táncosnő tavaly 17,5 millió dollárt keresett a Forbes becslései szerint.
A bevétel nagy része többek között az Invisalign, a Morphe cosmetics és a Dunkin’ reklámszponzorációiból származott. D’Amelio támogatta az Invisalign Clear Aligners programját, ami azt eredményezte, hogy 2020-ban egyetlen negyedév alatt 26 százalékkal nőttek a tinédzserek vásárlásai.
D’Amelio (17) és nővére Dixie (20) a sikeres TikTok karrier mellett elindították a Social Tourist „szociális kereskedelmi” ruházati márkát a Hollisterrel, az Abercrombie & Fitch tulajdonában lévő márkával. Az új márkát a kiskereskedők körülbelül 500 üzletében árulják, és nagyban hozzájárult a Hollister 2021 szeptemberéig elért közel 10 százalékos eladásainak növekedéséhez.
Az Abercrombie & Fitch nettó árbevétele a 2021-es pénzügyi évben várhatóan 19-20 százalékkal haladja meg a 2020-ban elért 3,13 milliárd dollárt, és 2-3 százalékkal a 2019-es 3,6 milliárd dolláros nettó árbevételt.
Képek és információk forrása:
www.thenationalnews.com
www.www.nbcnews.com
www.pexels.com