A sztár dívák körében igen kiemelkedő helyet foglal el a szépségápolás. Igen sok celeb döntött úgy, hogy befektet kisebb-nagyobb cégekbe, melyek szebbé varázsolják a világot. Most ismét egy újabb start-up tűnt fel pár sztár portfóliójában, a szépségápolási szektorban.
A Supergreat szépségápolási alkalmazás 10 millió dollárt gyűjtött össze legutóbbi finanszírozási körében befektetőktől, és persze nagyobb celebektől. Az alkalmazás hasonlóan működik, mint a népszerű TikTok applikáció. A felhasználók rövid, 60 másodperces videókat készíthetnek melyben sminkelési tippeket, vagy akár termékbemutatókat is tarthatnak
A vezető befektető a Benchmark, amely az Instagram-ba, a Snapchat-be és a Discord-ba is befektetett. A fordulóban részt vett a TQ Ventures, a Justin Bieber Scooter Braun menedzseréhez kapcsolódó befektetési vállalkozás is. Továbbá olyan modellek is befektettek a cégbe, mint Hailey Bieber, Karlie Kloss és Ashley Graham, vagy híres színészek; Kate Hudson és Gabrielle Union; valamint DJ és életmódbeli személyiség, Hannah Bronfman.
Az alkalmazás számos trendet érint, amelyek meghatározzák a modern közösségi médiát: „hiteles” alkotók, láthatatlan követők száma, rövid formátumú videók és élő közvetítések. Eddig a Supergreat úgy vélekedett, hogy a közösség már 250.000 videót készített 40.000 termékről. Az alkalmazás emellett kedvezményeket is kínál a bemutatott termékekre.
A Supergreat számára egyetlen kihívást a hasonló technológiai óriások jelentik csak, mint a Pinterest, a YouTube, a TikTok és az Instagram. A video-vásárlási platformok közötti verseny rohamosan növekszik, mivel az amerikai szociális kereskedelem értékesítése várhatóan 35,8 százalékkal, 36,62 milliárd dollárra emelkedik a jövőben.