Jared Leto az egyik legsokoldalúbb rocksztár, Oscar-díjas színész és az egyik legnagyobb divatikon, aki sosem játssza meg magát. Színészkarrierjét az 1990-es évek elején kezdte, majd 1998-ban pedig megalapította a nemzetközileg elismert együttest, a Thirty Seconds to Mars-t. Számtalan díjat nyert színész és zenész munkájáért. Jared Leto ezen felül híresség magas üzleti intelligenciával rendelkezik a zenészi és színészi tehetsége mellett.
Az együttes berobbanása után elindította saját közösségi média, menedzsment és digitális marketing cégét, The Hive néven. Majd ezután 2010-ben megalapította a The One and Only Golden Tickets koncertjegy-társaságot, amely világszerte működik és exkluzív koncertek, fesztiválok és rendezvények szolgáltatásait kezeli. 2011-ben szintén alapított egy médiakezelő társaságot a VyRT-t.
Portfólióját gyarapítja, hogy 2012-ben befektetője lett a kaliforniai Surf Air légitársaságnak. Leto vegán életmódot él és támogatja az állatok jogait. Ezáltal 2018-ban befektette pénze egy részét a Califia Farms növényi alapú italmárkába, Leonardo DiCaprio-val együtt.
A sztár különösen aktív a digitális innovációkkal foglalkozó startup cégek világában is. Több mint 50 induló vállalkozásba fektetett be, mielőtt azok jövedelmezővé váltak, ideértve az Airbnb-t, az Uber-t, a Blue Bottle Coffee-t, a HR szoftvercéget és a Zenefits-et. Legnagyobb sikere az otthoni automatizálási társaság Nest-ben való befektetése volt, amelyet később a Google vásárolt meg 2014-ben 3,2 milliárd dollár értékben.
Viszont van még egy terület, ahol szintén megmutatta Leto a hozzáértését. Ez pedig a divat. Az öltözködés szabályainak fittyet hányva, de mégis ügyelve a minőségre, úgy tud Jared Leto szetteket összedobni a hétköznapokban, hogy attól mindenki leesik az álla. Alátámasztva ezt: a színész többször is szerepelt Gucci kampányokban. Ez nem csak arról tanúskodik, hogy szereti a ruhákat, hanem arról is hogy bármikor kamera elé áll, ha új Gucci cuccokról van szó.