A 34 éves barbadosi Rihanna ma már az egyik legsikeresebb énekesnő, és lehet sokan nem tudják, de sikeres üzletasszony is. Díjnyertes slágerei mellett az évek alatt a divat világába is belekóstolt, és legyen szó ruhákról, parfümről vagy fehérneműről, azt mind sikerre is vitte. Legutóbbi bejelentése azonban megosztotta a rajongókat, akik közül sokan nem tudták eldönteni, vajon mennyire komoly a sztár legújabb smink csomagjának koncepciója.
Az újdonság egy kvázi zsákbamcska paletta, rajta hat darab csomaggal, amelyek egyenként vagy szájfényt, vagy ketchupot rejtenek. A csomagolás is erre utal, piros színével és a logóval a ketchupok hagyományos csomagolási jegyeit, míg kialakításával és grafikájával a smink paletták világát idézi.
A „Ketchup vagy smink?” paletta Rihanna saját kozmetikai márkája, a Fenty Beauty és a MSCHF művészcsoport együttműködésének keretein belül jött létre. A rajongók vegyes érzelmekkel fogadták a smink csomagot, ezt pedig a márka Instagramján, a bejelentő poszt alatt közzétett kommentjeik is tükrözik. Többen menőnek, aranyosnak vagy szórakoztatónak találták az ötletet, megint mások logikátlannak, viccesnek vagy túl drágának ahhoz, hogy esetleg a csomagok ténylegesen ketchupot rejtsenek. A limitált kiadású paletta darabja 25 dollárba kerül. A kommentek egy része arra is rávilágított, hogy Rihannától nem egy ilyen smink csomagot, hanem a várva várt új albumának megjelenését szeretnék, ugyanis az énekesnő minden mást piacra dob, csak azt sem.
Rihanna manapság valószínűleg a családjával van a legjobban elfoglalva, ugyanis májusban született meg első gyermeke. Az üzletasszonynak amúgy sincs oka rá, hogy siessen bármivel is, hiszen eddigi munkássága bőven kifizetődőnek bizonyult: a Forbes magazin szerint vagyona idén elérte az 1,4 millió dollárt (kb. 550 milliárd forint), ezzel Kim Kardashiant is megelőzve ő lett a legfiatalabb amerikai milliárdos nő, aki a saját erejéből érte ezt el.
Képek és információk forrása:
pagesix.com
blikk.hu
instagram.com