Nemrégiben került nyilvánosságra, hogy Jay-Z több millió dolláros befektetéssel szállt be fintech vállalatba, az Altro-ba. Bár sokak úgy látják, hogy a celebek többsége most az NFT-ben látja a jövőt, mégis rengetegen megmaradtak a biztosabb befektetésben: a fintech világában.
Tavaly A$AP Rocky rapper-t nevezték ki a Klarna fintech óriáscég vezérigazgatójává (persze csak egy napra, de marketing szempontjából ez igen ideális volt a márka számára). Később kiderült, hogy a híresség befektető a cégben, és azóta számos reklámkampányban szerepelt a Klarna számára.
A „vásárolj most, fizess később” mottóval rendelkező cég az évek során olyan nagy neveket is bevonzott, mint a Snoop Dogg vagy a Tan France.
Egy másik nagy név a fintech cégek világában Kim Kardashian. A modellt azért fizették, hogy népszerűsítse az Ethereum Max kriptovalutát olyan híres arcokkal együtt, mint a boxer Floyd Mayweather Jr. és a kosárlabdázó Paul Pierce.
Meg kell viszont említeni, hogy a befektetők most mindhárom sztárt perelik „félrevezető reklámozás” miatt.