Skip to main content
Egy híresség számára nagyon fontos, hogy mit is reklámoz. A legtöbb nagyobb celeb több millió követővel rendelkezik a közösségi platformokon, akik számára az adott sztár tevékenységei hatással lehetnek. Viszont jó látni, hogy sok az olyan celeb befektető, akik arra használják vagyonukat és hírnevüket, hogy egy zöldebb jövőt teremtsenek.

A sztárbefektetők, akik valamilyen fenntartható fejlődéssel kapcsolatos üzletágba fektettek, igen változatos portfólióval rendelkeznek. Találunk itt egészséges életmódot, bio kajákat, megújuló energiákba történő invesztálást, de még a zöld szépségipar is megjelenik.

Vegyük például a Grammy-díjas zenésznőt, Rihannát, aki a klímaválság leküzdésére használja fel a pénzét. Az év elején 15 millió dollárt adományozott a Clara Lionel Alapítványon keresztül olyan csoportoknak, amelyek a globális felmelegedés enyhítésén dolgoznak. Emellett befektetett a Partake Foods vegán süteménymárkába is.

értékpapír, értékpapírszámla, sztár, celeb, befektetés

Rihanna

Jay-Z  nagymértékben részt vesz a növényi alapú élelmiszerek népszerűsítésében. Számtalan vegán márkába fektetett be, köztük olyan cégekbe, mint az Impossible Foods; Los Angeles-i székhelyű kesudió sajtmárka, a Misha’s Kind Foods; a svéd zabtej márka, Oatly; és növényi alapú csirke márka, a Simulate.

És persze a sztárok sztárja Leonardo DiCaprio, aki a fenntartható befektetések alapító atyja. Az Oscar-díjas színész számos fenntartható startup vállalkozásba fektetett be, köztük a laboratóriumban termesztett gyémántvállalatba, a Diamond Foundryba. De emellett pénzzel támogatta az újrahasznosítási technológiai vállalatot, a Rubicon-t; és korai befektetője volt a Fisker elektromos autókat gyártó cégnek is,

Képek és információk forrása:
www.livekindly.co
www.unsplash.com